Thursday, May 15, 2014

TUGAS BAHASA INGGRIS KELAS XI IPA SEMESTER 2 "LOVE STORY"




REJECTION
by : Hengki Juniarta

My name is Hengki Juniarta, I am seventeen years old. when I was junior high school, I never feel the beauty of love. At the time I was in nineth grade. I love a girl named E.
One day, I went to my school by a bycycle. Arrive at the school, I immediately went to my class. Befor arrive to my class, I trough E’ class. E is a beautiful and carefully girl. I’am very happy when I looking her.
I’am realy love her. I do not forget about her.
I want to tell her if I realy love her.
In the next day. I’am looking her with her friends. I was afraid to tell her about my feeling. Because many her friends in her beside. Oh god.  Please help me!
I’am promise in the next day I must tell her about my feeling.
In the next day.
Once that she is alone. I meet her. And I tell  her about my feeling.
E... hmmm E I want to tell you about something! Whats that?? She said. I.. huhhh I realy love you, I do not forget about you. I hope you will be mine.!!
Listen my word, she quite. And than she said “I’m so sorry, I had a boyfriend, I’m sorry… and than she leave me alone.
I quite for a view a minutes. After that I went to my class. in the classroom, my own dreamy. The person who I admire for, refused to be my girlfriend. what can I say, I did not deserve to have and also loved by his. I will eventually remove all of my feelings for his and start to make a new love story in the future.
that's how my love story. I apologize more lack.
Thank you.


ARTINYA: 
PENOLAKAN

by : Hengki Juniarta


Nama saya Hengki Juniarta , saya berusia tujuh belas tahun . ketika saya masih SMP , saya tidak pernah merasakan keindahan cinta . Pada saat itu saya berada di kelas sembilan. Saya suka seorang gadis Berinisial E.
Suatu hari , saya pergi ke sekolah  saya dengan sepeda . Setibanya di sekolah , saya langsung pergi ke kelas saya . Sebelum tiba di kelas saya , saya melihat kelasnya E ' . E adalah seorang gadis cantik dan baik hati . Saya sangat senang ketika melihat dia .Saya sangat suka kepadanya . Saya tidak akan melupakannya .Saya ingin mengatakan padanya kalau saya benar-benar mencintainya .
Pada hari berikutnya . Saya mencari dia dengan teman-temannya . Saya takut untuk menyatakan tentang perasaan saya . Karena banyak teman-temannya disamping dia . Ya Tuhan, tolong bantu saya!Saya janji di hari berikutnya saya harus menyatakan tentang perasaan saya .
Pada hari berikutnya .
Setelah itu dia sendirian . Saya bertemu dengannya . Dan saya menyatakan tentang perasaan saya .
E. .. hmmm e Saya ingin memberitahu Kamu tentang sesuatu ! Apa itu? ? Katanya . I. . Huhhh aku benar-benar mencintaimu, aku tidak bisa melupakanmu . Saya harap kamu akan menjadi milikku . !Mendengarkan kata-kata saya , dia terdiam . Dan kemudian dia berkata " Aku sangat menyesal , aku punya pacar , aku minta maaf ... dan meninggalkan saya sendiri .
Saya terdiam untuk beberapa menit . Setelah itu saya pergi ke kelas saya . di dalam kelas , melamun sendiri . Orang yang saya kagumi , menolak untuk menjadi pacar saya . apa yang bisa saya katakan, saya tidak layak untuk memiliki dan juga dicintai oleh -nya . Saya akhirnya akan menghapus semua perasaan saya dan mulai membuat kisah cinta baru di masa depan .
begitulah kisah cinta saya. Saya minta maaf lebih kurangnya .
Terima kasih .

No comments:

Post a Comment

QS. AL FATIR AYAT 32 PEMBAHASAN DAN HUKUM TAJWIDNYA

QS. AL-FATIR AYAT 32     ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا فَمِنْهُمْ ظَالِم...